follower tercayunk

Tuesday, August 23, 2011

mimpi dipatuk ular, apakah maknanya?

kalau ular comel ni yang patuk takpe lagi..heheh

baru-baru ni aku ada termimpi dipatuk ular..
serius cakap memang scary btul mimpi tu..
belum pernah lg seumur hidup aku mmpi seburuk tu,
sampai aku terjaga dr tdo dalam keadaan tercungap2 dan jantung berdegup kencang..huhu
rasa mcm betul2 bergelut n dipatuk ular la..

lepas je dpt mimpi tuh,
aku rasa tak sedap hati..
aku terus google utk cari apa makna disebalik mimpi tu..
macam2 jawapan yang aku jumpa..
tapi tak boleh nk percaya sangat la..

kalau dulu, orang lama selalu cakap..
‘kalau mimpi kena patuk ular, tandanye ada orang nak datang meminang’.

huh????
yang ni aku tak percaya..
mcmne la pulak ada orang nak masuk minang aku..??~
budak mentah lagi kot aku nie..
baru 18tahun.. :P
belajar pun tak habis lagi..
hahaha
p/s : kalau dah jodoh tak kemana..

antara yang lain ialah..
‘kalau mimpi kena patuk ular, tandanye orang tu terkena sihir atau buatan syaitan’.

ini menurut pengalaman ustaz2 yang mengubati orang sakit yg terkena sihir atau buatan syaitan..
semua orang tahu yang ular pun dah menjadi lambang kepada ilmu sihir.
mcm voldermort dengan ular peliharaannya dalam cite harry potter..ngeh2 =.=
wallahu'alam..
minta dijauhkan la ye benda2 yang tak elok ni..

mimpi adalah mainan syaitan

apa-apa pun mimpi kesemuanya berasal daripada Allah..
jadi tak payah nak seronok sangat la dapat mimpi patuk ular tu yew.. ;)


4 comments:

u.n.a said...

ade org nk meminang lettew...huhu

Budingyun said...

untung la..

tHaSyA said...

Hish..bahaya tu...kne sihir kot. Bru2 ni dlm ceramah ade...eeee..scary nyer anis.

aqilahromi said...

anis cube tgk sini --> http://mistribikerz.multiply.com/journal/item/23

rasenye mmg ade org nk msk meminang :) hehe..

pape pn bhye gk ni~ mntk dijauhkn bnda buruk ye~

Related Posts with Thumbnails