follower tercayunk

Sunday, September 18, 2011

tahun 2 sem1


dah seminggu tahun2 sem1 aku berlalu,
agak kelewatan ye mengupdate belog..huhu
baru hari ni aku rasa terluang nak update belog yg bersawang2 ni..
kalau tidak sebelum2 ni aku hanya terluang nak membuta, baring n termenung..
errr mungkin ni penyakit yang aku hidap dalam masa 4bulan bercuti haritu iaitu
M.A.L.A.S...
*owh minta2 segera pergi jauh la penyakit ini..huhu =.=

starting from this sem,
aku dah kena tinggal dekat rumah sewa..sob3
honestly, bila rasa sendiri duduk rumah sewa,
rasa macam dah dewasa pun ada..
even fizikal n perangai aku kekadang tak macam orang dewasa pun kannnnn..lalala~
yela, kena pandai hidup berdikari n hidup bersederhana..

my rumah sewa not a bigger one..
rumah banglo 4tingkat,kondo 5star..edak(tidak) la kan..
tp buleh la untuk menumpang teduh n menumpang kasih..
ececeh..lain macam je ni....~ hahaha
but anywhere,everywhere i live..
niat aku cume 1,
nak B.E.L.A.J.A.R..
so, persetankan lah dengan manusia2 yang sellfish, suka carik masalah, n yang tahu menyusahkan orang ni ok?..<< ayat nak makan dalam je kan?haha

for the 1st time,
sem nie aku tak perlu berkampung dekat fakulti lama2 macam sem before,
ada masalah pun masa hari pertama tu je,
sebab ada overlap dengan ex poli punya kelas,
tapi dalam hari pertama tu jugak masalah tu selesai,
syukur alhamdulillah sesangat :)


jadual sem ni aku buleh kata mang terbaekkkk dari ladang..
nak tahu terbaek or tak..
sila lah tengok jadual dibawah ni..


alamak, maaf gambar tak berapa nak sharp la..huhu


*yang berwarna merah tu yang penting ok?
hebatkan tiap2 malam ade kelas..??
KO ADA??hahaha :D


tak kisah la semua tu yang pasti petang jumaat tak ada kelas macam last sem tu, so sem ni buleh aku balik rumah bila2 aku suka n free,

aku kekadang memang cepat rasa homesick, ko apedehal????? :P


No comments:

Related Posts with Thumbnails