follower tercayunk

Monday, May 9, 2011

list aktiviti masa cuti

yeah..!! paper dah lame habis..cuti pon lame..
kalau korang tanya ape yang aku nak wat time cuti 4bulan ni..
*4BULAN ok??lama x..lama x?? hehe
ak akan jawab nie....



1. tengok movie korea..

my girlfriend is gumiho


playfull kiss *kim hyun joong.. :)


personal taste *lee min ho...!!!!!


nmpak x berderet??
*aku tawu aku agak ketinggalan kan??
lau kt U luh seyez ak xde mase nk layan movie2 cmnie..
takot addicted..ak bukan boleh..japgi sume assngmnt, keje x jalan..
tapi skrg nk tgk dalam 1 hari pon xde sape nak larang...
hihihi


2. baca novel

novel nie dah lame beli..before final exam lagi..kononnye bekalan masa cuti la...hahaha
ak pon maseh on da way lagi baca..so far best.!
klu kt kedai buku popular..novel nie kat rating no1..
sbb tu ak berminat nk beli kowt..
pada peminat2 novel..baca la novel nie..
xmahal.. rm 26 jewww...~ :)



3. ambil lesen


lambat.....~orang laen da amek lame da.. aku bwu la nak amek kan..
nie sume gara2 kne tendang dok luar..
so lesen n transport amat penting.! huhh



4. holiday :)


*err..4 bulan uh bukan kire holiday kew?? nk holiday pe lg?
xdela..nie holiday g melancong luar negara kew...bercuti kt pulau..pantai2 kew..
*berangan....~errrr



last but not least....




5. keje..!!


nie lagi stu angan2...wahaha :D
ok seyez nie..SAYA NAK KERJA..!!
xkesah la kerja pape..
janji kerja halal..
tdow pon kerja jugak kn?ngeh2 :P





selamat bercuti sume..!! :)

1 comment:

haziqah said...

cte sume bez2 hehe..ske2... XD

Related Posts with Thumbnails